Do spraw audytu kontroli urzędowych
Kierownik zespół ds. audytu kontroli urzędowych
- Wojewódzki Inspektor Weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych
- E-mail:
- telefon: +48 61 868 93 47 wew.: 211
Pracownicy
- Inspektor Weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych lek. wet. Magdalena Śron
- E-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- telefon: +48 61 868 93 47 wew.: 211
Do zadań Zespołu do spraw audytu kontroli urzędowych, należy prowadzenie spraw wynikających z realizacji audytów kontroli urzędowych wykonywanych przez Powiatowe Inspektoraty, a w szczególności:
- sporządzenie rocznego programu audytu, w oparciu o założenia rocznego planu audytów Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii, z uwzględnieniem audytów sprawdzających;
- sporządzenie planu audytu dla danego audytu kontroli urzędowych w oparciu o zatwierdzony roczny program audytu;
- zawiadamianie kierownika jednostki audytowanej o terminie i zakresie audytu;
- przeprowadzanie audytów kontroli urzędowych w Powiatowych Inspektoratach;
- przygotowanie, zatwierdzanie i dystrybucja raportu z audytu;
- ocena skuteczności działań po wykonanych audytach;
- przygotowywanie informacji w formie sprawozdania zawierającego opis wyników audytu i działań po wykonanych audytach, wnioski z audytu i ocenę według głównych wytycznych dla realizacji procesu audytu, dla potrzeb okresowych przeglądów adekwatności i skuteczności procedur kontrolnych realizowanych przez Powiatowe Inspektoraty, w tym aspekcie oceny wykonania wieloletniego planu kontroli oraz ich dystrybucja;
- przygotowanie opracowań analitycznych, w tym przedkładanie propozycji zakresów dla przyszłych audytów.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
- Pierwsza publikacja
- Katowice IntraCOM.pl 2021-06-23 08:32
- Aktualizacja publikacji
- Sebastian Cieślak 2024-11-12 14:41
- Wytworzenie publikacji
- Daria Bartoszewska 2024-11-12 14:41
- Zatwierdzenie
- Lidia Zwierzchowska-Cerek 2024-11-12 14:41